sobota, 15 czerwca 2013

Rozdział 7

--Księga życia?!-szepnął Dan.
-Tak braciszku proszę to twoje.- powiedziałam podając mu medalion podpisany jego imieniem, a raczej jego połowę medalionu.
-Witajcie. Co was tu sprowadza Penny i Danie White.- powiedziała księga.
-Mamy na nazwisko Clark. Księgo.
-Nie bo White. Wasi rodzice to Bill i Izabella White wróżka i wilkołak, siostra zaś wasza ma na imię Emma i jest Prorokiem i chodzi do 2c tej szkoły. Co Oliwer wam nie powiedział?
-Dlaczego całe nasze życie jest związane z Oliwerem?- spytałam.
-Oliwer to wasz strażnik.
-Co?
-Wydaje mi się że nic nie wiecie o tym kim jesteście. Opowiem wam od początku. Dawno temu dokładnie 1000 lat przed narodzeniem Chrystusa odróżniało się tylko dwie rasy Diabły i Anioły. Jak znacie Diabły mieszkały w piekle, a Anioły w niebie. Te dwie rasy nie przepadały za sobą lecz znalazła się para która zakochała się w sobie była to Ewa i Adam. Ewa była Aniołem, a Adam diabłem. Z ich miłości powstały świętoszki i wampiry ... . Kochali swoje dzieci, ale musieli uciekać ponieważ rasy podstawowe nie zgodziły się na te potomstwo. Gdy urodził się Chrystus zażegnał ten spór swoją śmiercią. I tą oto datą zaczyna się życiorys nadnaturalnych. Anioły nagle zaczęły wymierać, a na ich miejsce przybywało innych ras. I tak oto doszło do zagłady aniołów. Od tamtego czasu była tylko jedna para bliźniąt oprucz was. Byli pierwszą parą królów: biała królowa i biały król. Teraz w was pokładadają nadzieję bo król i królowa wydają najwięcej potomstwa i każde z nich jest aniołem. Ostatnia para nie zdołakla się orzenić ponieważ wybuchła wojna i zgineli za przyjaciół. Wy nie możecie i los przepowiedział inny los niż tych bliźniąt. A każdy anioł otrzymuje swojego strażnika w postaci demona.
*****


 4 dni do pełni.
 
 
Ten idiotyczny nauczyciel kazał nam prowadzić głupie notatki. Jestem na 3 na 10 poziomie skrzydeł. Został jeszcze 7 a do pełni tuż tuż. Zabić się można.        
                                                                                                            Penny.
*****
3 dni do pełni.
 

                   6 poziom na 10.
Penny.
*****
 


 




3 komentarze:

  1. Ja myślałam, ze robię krótkie rozdziały, ale ty chyba robisz krótsze *.*
    Możesz takie robić, ale proszę rób to częściej! Nie dość, że krótkie to ostatni rozdział był 30 maja!
    Więcej nie mam uwag, a ogólnie robi się coraz ciekawiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooo<3
    Fenomenalny , genialny , perfekcyjny

    Wpadnij do mnie :-)

    http://noteverythingisperfect19.blogspot.com/

    Danielle jest córką króla Wiliama .
    Z pozoru chamska , bezczelna ,ale w środku wrażliwa , przeciętna .
    Nie przepada z One direction . Pojawi się wątek z Harrym , Louisem i Zaynem .

    OdpowiedzUsuń