niedziela, 26 maja 2013

Rozdział 5

-... Aniołami.
-Co!?
-Tak.. Pani dyrektor już wie i przywolala najlepszego nauczyciela Aniołów jaki istnial na tej ziemi. Opowiemy może waszą historię. To bylo dawno temu dokladnie 23 lata temu chorowalam na raka. Nagle zjawil się w naszym życiu demon o imieniu Oliwer uleczyl mnie i powiedzial że jesteśmy teraz sprzymierzeńcami i kiedyś będziemy musieli się mu odwdzięczyć. Po tym zniknął jak kamfora z naszego życia. Myśleliśmy że nie wróci. Jednak po upływie 7 lat wrócił razem z wami. Wszedł do domu i powiedział że tak będziemy mu się musieli odwdzięczyć opiekując się wami. Powiedział że diabły chcą was zabić ze względu na to że jesteście aniołami. Porwały was z prawdziwego domu, ale demony już miały was na oku i odebrały was im. Powiedział że nie mógł was oddać bo by po was wróciły i że mamy się przeprowadzić, aby nas nie odnaleźli. Uczyniliśmy jak kazał bo nie mieliśmy własnych dzieci. W wieku 6 lat zaczęliśmy was szkolić na anioły przy czym wujek Niall nam pomagał. Gdy doszło do waszych 10 urodzin Oliwer zjawił się i podarował nam płytę jak to ujawniacie się jako łowcy, a nie anioły. Łatwo było wam wcisnąć kit że nimi jesteście. Aż do przedwczoraj nic was nie dziwiło, aż jak do szkoły wparowało stado diabłów. Oni przyszli do was, zaskoczyliście ich potężnym zaklęciem.
-Co ?! To żart. Wiecie co wy umiecie człowieka wybudzić prawda Penny. Penny?
-To by się zgadzało skąd pochodzi mój koszmar.
-Penny to żart.
-Lepiej sprawdź swoje plecy zanim powiesz to jeszcze raz.
Nagle zemdlałam.
*****
-Jesteś znów wśród żywych naszczęście.
-Co się stało?
-Twój koszmar cię opuścił.
-Czyli już nie będzie pobudek o 3 w nocy. Super.
-Musicie do najbliższej północy otworzyć skrzydła, bo inaczej je stracicie na zawsze. A diabły rosną w siłę. Oliwer zadzwonił i powiedział że jutro przybędzie. Do najbliższej pełni macie tylko 1 tydzień.-powiedziała mama.
-Co?! Za krótko.-d
-Pierwsza forme już  macie.-m
-Skąd wiesz.-p
-Po waszych maciupeńkich górkach na plecach.-t
-Takie małe że aż bolą mnie plecy-d
-Idę spać. Mam was dosyć.-P
~*~
Trochę krótki, ale dopiero co byłam na biegach w Mińsku i nie mam siły. Zajęłam 13 miejsce i wylosowałam też głośniki. Mam dosyć tego dnia, a jutro mam test z historii.>  Katniss 
 

1 komentarz:

  1. Wow, no nieźle, nieźle. Żeby anioły??? No mam nadzieję, że będa mieli te skrzydła i może jakieś moce?

    OdpowiedzUsuń