niedziela, 14 lipca 2013

Rozdział 9

Część 1

**Oczami Dana**
"SKRZYDŁA!!! MAMY JE!!! UDAŁO SIĘ!!!"
Nasze ubrania do ćwiczeń przemieniły się w jakby białe zbroje. Nagle odezwał się staruszek:
- Moja misja została wykonana. Królowo i Królu dziękuję. Pamiętajcie żeby nie otwierać skrzydeł w Czarną Pełnię. Czyli za 3 dni. Oliwier będzie dalej was uczyć.- klęknął przed nami i rozpadł się w proch.
-Matko co mu się stało?-spytała Nora
-Upadł, aby się później odnowić.-powiedział wkurzający głos należący do Oliwera. Jak ja go nie lubię.
-Po co???-spytała Mej
-By mieć więcej energii. Ale już tu nie wróci.
I w tym momencie skrzydła zniknęły. Poczułem jaki jestem słaby po Penny też było widać że zaraz zemdleje. 
-Dobra idźcie spać bachory. Jutro zaczynamy trening. Pomogą mi w tym Tina i Ashley.
Kładłem się już spać kiedy ujrzałem na moim prawym ramieniu tatuaż w kształcie pary skrzydeł anioła. Nagle poczułem dziwny ból wewnętrzny. Bez chwili namysłu pobiegłem w stronę pokoju Penny. Była tam i spała jak aniołek. Co ja mówię ona jest przecież aniołem.
**Oczami Penny**
"Gdzie ja jestem. Jak tu ciemno i wilgotno. Jak ja się tu znalazłam? Skrzydła, śmierć staruszka i iście spać i nagle oni. Dan muszę go ostrzec przed nimi. Właśnie przed kim."
-DAN!!! DAN!!! DAN!!!
-Przestań piszczeć bo ci kark złamie!- krzyknęła osoba wyłaniająca się z mroku.
Skuliłam się i krzyknełam:
-Kim jesteś? Gdzie ja jestem? Co ode mnie chcecie?
-Ty wiesz co! A tak na początek mam na imię Nolan, ta oto to Katrin- pokazał na dziewczynę stojącą obok- a ta dziewczyna która udaje ciebie w szkole to Linkely. Jesteśmy diabłami. Już raz Oliwer ukrył was, ale teraz was znaleźliśmy i nie puścimy cię do puki nie przejdziesz na naszą stronę.
-NIGDY!!!
-Zmienisz zdanie po Czarnej Pełni.

~*~
Wiem, wiem krótki, ale 8 godzin w pociągu mnie wyczerpało. Mam dla was smutną wiadomość, a nawet 4.
1. Za tydzień jadę nad morzę.
2.Idę na pielgrzymkę 06.08.2013r.
3.W tym tygodniu przyjeżdżają do mnie bracia cioteczni.
4.Mój pies Dolar zmarł w środę (Dowiedziałam się dzisiaj).
Z góry przepraszam, ale nie mam pojęcia kiedy nowy rozdział.
Sorry.

Katniss

4 komentarze:

  1. Prosze, pisz dłuższe rozdziały!
    Gdzie idziesz na pielgrzymke?

    OdpowiedzUsuń
  2. Do Częstochowy. A rozdział ten dopiero ma 1 część.

    OdpowiedzUsuń
  3. He he, idziesz do Częstochowy 6-11? Bo tak się składa, że też idę :3 skąd idziesz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Warszawy ale 5-14 Akademicką Fioletową

    OdpowiedzUsuń