piątek, 10 stycznia 2014

Rozdział 4 seria 2

 Szkoła nadnaturalnych, 10.01.14
Drogie życie,
Co mam mówić, gdy wokołociemność.
Gdy zabierasz mi kogoś kogo kocham.
A może to kara?
Tylko za co?
Miłość pojawia się nagle, niespodziewanie i niepotrzebnie.
Mam i tak dużo problemów.
Muszę się skupić.
Wygrać wojnę i odzyskać siostrę.
Mam w nosie co mówią rodzice ważne jest dla mnie, by uratować życie jej, moje i całego świata.
Księga nie dokończyła tej historii więc ja, ją tworzę.
Tworzę dogodną przyszłość.
Próbuję być Promyczkiem Nadziej ii.
Tak jak powiedziałem Nolanowi.
  Dan                   

1 komentarz:

  1. Hej :) W końcu zawzięłam się i przeczytałam Twoje opowiadanie, które mnie wciągnęło! Akcja jest super. Świetny masz pomysł na to opowiadanie! Czasami brakuje mi jakiś opisów. I czasami akcja szybko się dzieje i muszę wrócić do poprzednich zdań, by domyślić się, co się dzieje.
    Poza tym to fajnie, fajnie :)
    Teraz tylko pozostaje mi czekać na kolejny i oczywiście dodam się zaraz do obserwujących :)
    Pozdrawiam i życzę duużo weny <3
    Zuza ;*

    OdpowiedzUsuń