niedziela, 30 marca 2014

Takie tam...

Bardzo ważne!!!
Dziękuję że w dzień moich urodzin było 2 000 wyświetleń. 
Najlepszy prezent jaki dostałam(oprócz 3 książek).
Nowy szablon- śliczny. Dziękuje ci Jill z Zaczarowanych.
Unowocześniłam wszystkie zakładki- zapraszam.
 Podsumowałam cały blog i teraz nazywa się
"Memory is a wonderful thing"
Zapraszam jeszcze do ankiety.
Jestem w rozterce wiele pomysłów, a mam czas tylko na jednego bloga.
Zdecydujcie co chętnie byście poczytali.

Następny rozdział, może dzisiaj, może w następnym tygodniu.
Choć zero weny. Nic mi się nie podoba.

Pozdrawiam miłego...

2 komentarze:

  1. W ankiecie zagłosowałam na Harry'ego, bo cóż, Perciego nie czytałam - jestem po pierwszej części filmu, więc gdyby coś było nie tak to bym Ci nie powiedziała, po za tym to wolę mieć jakieś już styczności z daną książką, o której ma być ff. Dalej... Podobna do niej... W sumie, może być, ale czekam na coś, co będzie nowe - jeśli wiesz, co mam na myśli. Takie opowiadanie już masz, szczerze to mnie samej na przykład nie chciałoby mi się wymyślać podobnych historii, do tej, którą kiedyś już pisałam. Dalej... Do rzeczywistości nie jestem całkowicie przekonana. Ja po prostu nie lubię czytać o zwykłym życiu - choć zdarzają się wyjątki, ale wtedy opowiadanie musi być naprawdę genialne! O IŚ jakoś nie bardzo ostatnio u mnie, sama nie wiem czemu. Kocham tę książkę, ale jak ktoś pisze ff o Igrzyskach to od razu, nie wiadomo dlaczego, przechodzi na teraźniejszy czas, a ja na taki jestem uczulona. Co do innej to nie mam zielonego pojęcia, o czym miałabyś pisać. Według mnie sama powinnaś wybrać, a ankieta powinna być tylko takim wspomagaczem. Musisz sama się zdecydować, w czym Ci lepiej.
    Szablon mi się jak najbardziej podoba :) A do zakładek zajrzę już za chwilę :)
    A teraz: Wszystkiego najlepszego! ;* ;p
    No to czekam na kolejny!
    Zuza ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapomniałam! Jeśli chodzi o ff Harry'ego to liczę na coś twórczego, nowego - jeśli na to się zdecydujesz. Bo mnie, jako miłośniczkę tej sagi, która przeczytała nie jeden ff, trudno będzie zadowolić ;p

    OdpowiedzUsuń